duminică, 2 mai 2010

"Papuse, da-te mai incolo!"...Part 1


Inainte de a scrie acest articol trebuie sa fac o precizare, cea mai importanta din articol, ca sa fie inteles cat mai bine. Categoriile de persoane care au raspuns invitatiei de a avea un rol principal in piesa de teatru: Cocalarul, taranul, gaita, un domn, nea' controlu' si don'soara studentica enervata de inghesuiala. Ceilalti au reprezentat publicul care i-au ascultat cu zambetul pe buze.
Povestitorul:Zi de vara insa nu prea favorabila pentru cei care au ales sa mearga cu trenul...(alegerea proasta am facut-o si eu dar nu regret pentru ca pierdeam un spectacol pe cinste).
Vineri...ziua cea mai buna pentru studenti de plecat acasa iar pentru navetisti, e ziua in care vor merge INCA O DATA cu trenul.
Sincronizare perfecta!! Toti au ales sa mearga la ACEEASI ora cu ACELASI tren. Bineinteles locurile sunt prea putine pentru o populatie asa mare.
Pachete de nervi, oamenii ca sardinele incearca sa isi faca loc sa urce in tren...Se imbulzesc sa prinda locuri ca la Mr. Bricolage dupa flori :)) ....Incepe spectacolul, cortina este data la o parte. Cearta unui..."domn" cu un vocabular Jiji si o domnisoara "rea" de gura.
Taranul: Papuse, da-te mai incolo sa incapem si noi.
Taranul:Papuse!!
Gaita: Ca sa nu mai am loc nici pe scara din cauza dumitale...
-...
-...
Taranul:mai da desteapta mai esti.
Gaita: Greu ti-ai mai dat seama.
Povestitorul: Dupa jumatate de ora, inceteaza...se aseaza pe marginea unui scaun(chiar din fata mea).Isi face vant de zori(o cred la ce viteza ajunsese in vorbire, a obosit saraca).
Un domn: Fa mai tare vant si pentru mine.
-...
Un domn: Asa, putin mai tare.
[Rasete in sala]
Gaita: Vreti sa incetati cu glumele astea?
Un domn: uii...ce rea e domnisoara. Dupa ce ca o las pe scaunul meu.
Gaita: Da ce e scaunul tau, l-ai platit tu?
Un domn: Pff...ce rea e!! Mai bine tac ca imi da vreo palma si apoi ma duc la nevasta si o sa creada ca am fost la alta femeie.
Gaita: Hai, hai...
Povestitorul : Ee..si cireasa de pe tort: vine controlorul...dar NU are loc.
Nea' controlu': Faceti putin loc sa trec.
Don'soara studentica enervata de inghesuaiala: Da mai slabeste sa incapi.
Nea' controlu': Da nu e treaba dumneavoastra domnisoara.
Don'soara studentica enervata de inghesuaiala: Nici a mea sa incapeti, dati oamenii jos din tren sa incapeti.

to be continued...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu