duminică, 30 mai 2010

Eurovisionul consuma bani degeaba...


Am stat aseara, pina la ora doua, ca sa aflu cine va cistiga Eurovisionul. Dupa cum deja s-a aflat, piesa Germaniei a fost declarata cistigatoare prin votul publicului. Am ascultat 25 de piese, am vazut 25 de prestatii live. Si, intr-un final, am tras niste concluzii. Bune sau proaste, unele melodii mi-au atras atentia si nu pot sa ma abtin sa nu comentez.
Si-a facut aparitia niste scartieli pe creier numite melodii sau unele care te innebunesc(pechinitoo..ooo..Spania, rusinica!).
Sa creezi o simfonie nu inseamna doar sa iti pui gandurile pe note... ala e show? Seriously? :)).
A cantat de doua ori din cauza unui "intrus" buclucas care si-a facut aparitia pe scena. (chin mare pentru urechile mele)
Din frumoasele melodii, au ales una nedemna de locul I. Sincer, nu stiu pe ce criterii s-a votat ca germanca gen Katy Perry a fost intepenita pe scena iar vocea...ok.
Omul atunci cand deschide radioul va asculta melodia?
...
Spre uimirea mea, romanii au fost chiar exceptionali pe scena iar vocile s-au armonizat foarte bine dar se pare ca nu toti tin cont de asta.
Poate acuma e invatare de minte si nu se mai duc romanii la bulgari in vacanta, nici un punct amarat nu au primit de la ei.
Din punctul de vedere al coregrafiei, Georgia a avut o prestatie foarte buna dar nu a fost atat de votata. Lipici la public a avut Franta prin melodia tipului gen "imn fotbalist" reusind sa emane o stare pozitiva publicului.
Din pacate locul II a fost castigat de niste rockeri turci, nimic deosebit in melodie, dar daca publicului ii place. Publicul nostru, stapanul nostru!
Sincer, cu inima de patriot...Romania merita mai mult! Inghitind in sec, se vor multumi doar cu locul III.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu