joi, 25 martie 2010

Primavara in buline colorate de ciocolata...

Bucuria venirii primaverii isi face aparitia pe fetele oamenilor. Atmosfera incepe sa prinda culoare asemenea panzei in care pictorul incerca din rasputeri sa reproduca cat mai bine peisajul perfect.
Ce ne place mult si ne binedispune? Exact! Ciocolata...in orice moment, ea este binevenita printre noi. Pentru ca veni vorba de ciocolata, mi-am adus aminte si mi se facu o pofta imensa de ele, bomboanele neserioase de ciocolata M&M, alegerea colorata si perfecta pentru ca fac parte din categoria: favorite, am ales noul lor slogan, ca titlu...se potriveste manusa.
Revenind la ea, primavara, vremea calda care ne-o ofera, ne inveseleste asemenea bulinelor colorate de ciocolata.
Parcul e plin. Odata cu venirea caldurii, oamenii au inceput sa isi faca timp de plimbari, in fiecare zi intalnesti fel de fel de oameni care se plimba agale admirand piesajul si incercand sa gaseasca o banca in care sa se odihneasca putin, sa se poata deconecta de la mica plimbare pe care si-a propus-o sa o realizeze inainte de a iesi din casa.
Timpul pare a sta pe loc. Cu toate ca sunt agitati de la natura, oamenii nu mai par preocupati de timp, nu se mai grabesc spre locul X, par sa se bucure de timp. Zilele trecute mi-am afundat privirea intr-o carte, cateva texte mi-au ramas imprimate in memorie. Are legatura cu ceea ce incerc sa scriu in acest articol,nu numai pentru a-mi exprima gandurile, ci si de a reflecta asupra semnificatiei fiecarui cuvant. Un simplu cuvant ne cere sa punem in el toata forta continutului, ca si cum i-am sculpta intelesul. Cuvantul: timp, care ne preocupa pe toti, "ne-am nascut, am fost educati conform zicalei: "Timpul inseamna bani". Stim exact ce sunt banii, dar care este semnificatia cuvantului timp?" Ziua are douazeci si patru de ore si o infinitate de clipe. Trebuie sa fim constienti de fiecare minut, sa stim sa profitam de el pentru ceea ce facem sau doar pentru contemplarea vietii. Daca incetinim, totul dureaza mult mai mult."[Paulo Coehlo]
Nu pot sti ce e in mintea fiecaruia dar am speranta ca fericirea, zambetul de pe fata lor nu se datoreaza numai vremei frumoase de afara, as dori sa fie in stare sa demonstreze lumii intregi ca fericirea nu tine numai cand e vreme frumoasa afara ci se poate prelungi in orce zi, chiar si atunci cand ploua(nimic nu se poate compara cu o plimbare prin ploaie..:D).
Nu doresc sa descriu frumusetea naturii, sa scot in evidenta comorile pe care ni le ofera pentru ca a-si ajunge sa discut un subiect total diferit, vreau sa scot in evidenta omul, care uneori se impotmoleste din lipsa de timp...ma plang ca nu imi ajunge timpul, ca nu apuc sa mai stau sa lenevesc in casa. Dar printre multitudinea de programari din agenda imi permit sa ma rasfat, macar o ora, sa ma plimb in voie, fara sa verific ceasul din cinci in cinci minute.
Un lucru vreau sa o felicit pe simpatica primavara...a reusit sa deconecteze oamenii din rutina zilnica pentru ca ei sa se poata bucura de acele clipe cu o mare incarcatura magica...pentru putin timp, din nefericire. Dar e invingatoare!...
Trebuie sa fotografiez momentul, sa ramana imprimat in memorie, asa cum Neil Armstrong spunea, e un pas mic de om dar o saritura pentru omenire.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu