sâmbătă, 20 februarie 2010

I dream of...


I dream of...something. Nu visez la o cariera la Hollywood nici sa ajung la CNN dar macar sa am dreptul de autor la articolul scris in ziar. Nu aleg o cariera ca sa apar in fiecare zi pe prima pagina a revistei Cancan...nu as putea sau mai bine spus nu as avea puterea necesara sa ma distrug bucatica cu bucatica. Daca ma va recunoaste cineva pe strada, sa ma intrebe despre articolul scris nu despre love-uri(iubitul/a februarie...bla bla bla).
Sper sa ajung in politica. De ce? Ca sa ii iau locul lui Basescu. Parlamentar european? Eh, nu poate sa concureze singura Eba la conferinte. As gasi un loc mai in spate sa nu avem drumuri care se incruciseaza, poate asa scap de a afla cuvinte noi din limba romana si de a afla ce o mai duce capusorul ei intelectual.
Aleg locurile cele mai retrase si cat mai in spate. De ce? Pentru a observa cine e in fata. Daca te aflii in fata de ce te uiti in spate?...
Sper sa ajung la televiziune. De ce? Ca sa ii iau locul Andreei Esca. Trebuie sa o inlocuiasca la un moment dat si pe ea cineva...generatia tanara e potrivita(eu, eu, eu).
De ce sper la aceste lucruri? Am dreptul sa visez la imposibil si asa inchizi gura multora...:)
Ma trezesc la realitate pregatita sa imi incep ziua cu dreptul. Astazi e o zi frumoasa care lasa stirea ca va fi o primavara minunata. Realitate fascinanta!...Ce vis ciudat!...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu