miercuri, 16 noiembrie 2011

Havasi- Symphonic Red Concert Show


Am atat de multe cuvinte si totusi imi este foarte greu sa explic un moment atat de minunat.


Dupa un weekend petrecut in aer curat, cu munti inalti si chipesi am revenit in capitala pentru a fi prezenta la concertul simfonic Havasi (Marti, 15 noiembrie a.c.)


Cu o acustica perfecta, lumini care se schimbau in functie de intensitatea piesei, Sala Palatului din Bucuresti a oferit sansa a 4. 000 de oameni sa asculte o adevarata muzica clasica. Havasi, cel mai rapid pianist din lume ("Singurul motiv pentru care cant atat de repede, este faptul ca o fac din suflet"- Havasi), nu numai ca ne-a indulcit cu piesele lui dar ne-a adus cat mai aproape de amprenta personala lasata pe fiecare melodie. Mi-am tinut respiratia pentru a nu pierde nici macar un moment. Mi s-a facut pielea de gaina la fiecare sunet. Inchizand ochii zburai intr-o alta lume, o lume perfecta, departe de neajunsurile lumii, nemultimuri sau dezamagiri cotidiene. Era imposibil sa te plictisesti. A fost o experienta unica.


Orchestra formata cu peste 50 de instrumentisti, un cor impresionant, tobosari japonezi, instrumente exotice si 15 solisti din intreaga lume acompaniau pianul imens din partea stanga a scenei unde mainile lui Havasi realizau un nou gen de muzica. Rockerul Endi, tobosar de profesie, traia fiecare bataie de toba. Clapele au inceput "sa sune" a fericire, mi-am fixat privirile asupra lor uimita de frumusetea sunetelor.


Putin cate putin, am inceput o calatorie unica, am simtit emotia, tristetea, fericirea prin melodiile „Terra Rossa”,” Lacrimosa”, „Trinity River”, „Infinity”, „Generali” sau „The Storm”. Modest, ne-a arata de ce este cel mai rapid pianist din lume, cantand o piesa alaturi de tobosarul Endi. Imaginea ecranelor imense ramasese in urma, rapiditatea cu care mainile formau o muzica atat de delicata parea de nedescris.


Nu vroiam sa existe un final, toti am aplaudat iar Havasi de patru ori s-a intors pentru aplauzele primite. Asa ca am lungit concertul cu aproximativ jumatate de ora in care ne-am mai bucurat de cateva melodii.


Suspinand m-am urcat in trenul rapid Bucuresti- Iasi si am revenit la lumea reala pastrand aceasta amintire ca una din cele mai frumoase alaturi de un inel stralucitor care mi-a schimbat viata.


2 comentarii:

  1. Fericito! eu n-am apucat bilete la Concertul din Bucuresti, si am ajuns pana in Budapesta :)))) la concertul din 3 decembrie 2011. intr-adevar, ceva magic! Nici eu nu-mi gasesc cuvintele sa descriu ce am vazut acolo! Am fost in RAI cu adevarat!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    In primul rand: Multumesc! Biletele au fost un cadou perfect:D
    In al doilea rand pentru un concert de o frumusete rara sunt convinsa ca a meritat tot efortul tau de a merge pana acolo.
    Oricand as mai merge la un concert de-al lui.
    Nu cred ca te poti satura vreodata sa gusti din arta adevarata :)

    RăspundețiȘtergere