joi, 30 septembrie 2010

O noua revolutie?



Jucam poker sau ping pong?

Dupa evenimentele zilnice ale sindicalistilor, ai spune clar: astia doresc revolutie!.
Daca am derula timpul inapoi...pe la anul '89, am putea observa mai cu atentie detaliile si am pune in balanta ruginita de nedreptati pentru a trage o concluzie.
Ce asemanari prezinta trecutul cu prezentul? Ceausescu a reusit sa devina de nesuportat pentru popor. Basescu dupa ceea ce se vede pe sticla, aceeasi soarta are. Ambii pierd la jocul de poker banii...si ne raspund precum Moromete: "-Pai nu ti-am zis ca nu am?! Ce sa-ti fac daca nu am! De unde sa dau? N-am! "
Incet incet, cate un protest pe zi, apoi unul mai mare...pana ajungi la revolutie, sau lovitura de stat. Si in acest moment sunt oameni care "muncesc" sa afle daca a fost revolutie sau lovitura de stat in '89.
Ce i-au determinat atunci si acum sa ajunga la proteste? Raspunsul e simplu: neajunsurile. Ele nu au inflorit din nimic ci din cauza furtului in masa care s-a practicat si continua sa se practice.
Balamuc in tara in acest moment! Si mai apare cate o stire cu tiganii, care incurca adevarata problema. Am inteles odata! E ping pong intre Romania si Franta. O problema care nu necesita atentia maxima.
Vin ca niste vedete de Hollywood, parfumate de "Paris je t'aime" razpunzand cu acelasi accent grotesc: "Ne intoarcem dupa ce ni se termina concediul platit".
Sa ne concentram mai bine pe ce "ne doare" nu pe zapaceala gen OTV. Are grija Dan Diaconescu de acest lucru. Fiti fara grija!
Oamenii se lupta pentru mai bine iar noua ne este intrerupt programul de stiri cu "desene animate".
Protestele devin mai dese, grevele din toate domeniile se intensifica.
Ajungem sa il impuscam pe Basescu pentru a ne fi mai bine?...Revolutionam totul. Dar vom reusi ceva sau doar victime?...

Romania: "...timpul nu mai avea rabdare"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu