marți, 29 iunie 2010

Soaptele marii...


Te trezesti intr-o buna dimineata. Spui: Nu era decat un basm... Zambesti de tine insuti. Dar in fond nu prea zambesti. Stii bine ca basmele sunt singurul adevar al vietii...Si uite asa, intr-o buna dimineata, cu noaptea in cap mai precis, m-am refugiat pe o plaja, cu nisipul gadilindu-mi degetele totusi reci de briza marii. Dar incalzindu-le cu apa marii, putin calduta, imi lua orice "zgribulici" din mine.
Dupa un an in functia de boboc student, dupa o lungaa sesiune confuza, cel mai bun, cel mai dulce, cel mai minunat cadou pentru mine a fost o evadare la mare. Daa, distractie e in tren, intalnesti specii: cocalari care merg la mare: la bronzat, la agatat(inca din tren isi pun in aplicatie "talentele"), oameni apucati care tot intreaba de Fetesti, "muncitori" care merg spre Pascani s.a...Nu poti sa dormi din cauza scaunelor prea incomode,prea mici pentru a incapea. Dormi dar cu riscul de a ramane cu capul numai in dreapta si cu picioarele pline de furnicaturi din cauza amortelii. Mai bine treaza! Ascult telenovela intre doi cocalari care incercau sa agate o tipa care merge la mare...sa lucreze. Somn intre reprize si ajung la destinatie...culturalizata, somnoroasa dar cu un chef de a ma bucura.
Chiar daca nu a fost vremea cea mai favorabila, chiar daca nu m-am bucurat de soare, am avut o multitudine de lucruri de care sa ma bucur. Faptul ca eram uda "fleasca" nu m-a impiedicat sa imi scot picioarele din mare...
O plimbare pe malul marii e cea mai mare relaxare, te poti deconecta de lumea din jurul tau, poti simti doar adierea suava a vantului, un bob timid de ploaie spulberat de vant...Auzi soaptele marii: remember me...
Iti sopteste vise...dorinte. Te invita sa te lasi purtata pe aripile vantului...
E un moment memorabil...:)
Cum somnul in tren are eticheta: Imposibil!Nu incercati! Pericol de amortire! am ales sa dorm...in gara :) Cine spunea ca e mai incomod se inseala. Macar nu a existat poluare fonica.
Slabut cu magazinele prin jurul garii...au preturi de iti pui intrebarea daca sa mananci sau sa mergi acasa, sa mergi la toaleta garii care e 1 leu palma de hartie igienica sau sa astepti trenul minune.
A venit momentul sa imi iau la revedere de la mare...just for the moment! see ya...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu