duminică, 17 ianuarie 2010

Mica povestioara despre mine...

...Zilele de studentie au inceput de ceva vreme...le debut d'une histoire...
Intrebari?!Enervari!!Mirari?!...bineinteles ca au existat dar asta nu m-a oprit sa ma bucur de zilele in care stiam ca va fi soare in viata mea.
O noua casa a fost un lucru izbitor dar odata cu asta a inceput noptile alaturi de cele trei fete "shiucate" care imi zambeau.
Noptile in care stim si nu trebuie spus in cuvinte: trebuie sa fim loiale si sa plangem la filmul dramatic...tristetea ne apasa iar servetele nu se dau gasite.Folosim hartia igienica pentru a opri lacrimile.W. ne-a intrecut...a consumat toata hartia, fetele se dau tari si nu isi arata lacrimile dar ochii se aflau inlacrimati...nici eu nu am fost mai prejos.dar bineinteles nu am consumat toata hartia!!
Facem clatite si le mancam fara a mai exista un moment de aer si chiar am invatat un nou mod de a "impacheta" clatita.Interesant!...M. e specializata in domeniul asta...
Serile sunt frumoase...asa k ne hotaram sa "fugim"
pana la palat sa stam pe banca si sa miscam in ritm vioi
picioarele: stangul ...dreptul..bineinteles, am reusit sa atragem atentia.:))
E o mare deosebire intre a fi un pic sarita, pe cont propriu- si a fi un pic sarite toate laolalta.
...astea sunt doar cateva din feliile de bucurie colorata....:)
Examene...facultatea iubita de noi boboacele ne supara cu asa numitele "partiale"...hmm,nopti pierdute...cantitatea de informatii nu se lasa retinuta de memoria noastra "atat de vasta" dar nu ne pierdem speranta si continuam sa ne trezim dis de dimineata.Trece si perioada asta, suparate de unele "bazaconii" de subiecte si multumite de altele...K. sa amuza.."sunt incepatoare..."
Am trecut si peste asta, continu sa imi spun dar cand sa rasuflu imi aduc aminte ceva ce ma urmareste zi si noapte: stirile. Ma grabesc sa caut subiecte, dar ele nu exista..panica!!...imi tot zic! jurnalista ma fac si cu 9 stiri in loc de 10.
Ma duc la interviuri ca o adevarat "ziarista" imi scot agenda si incept sa notez aratand o mare preocupare, dau din cap in semn de aprobare si ma retrag primind cu zambetul pe buze de la "interviat" un autograf...ma multumesc cu asta!..si ma infumurez
simtindu-ma o adevarata jurnalista...in drumul spre casa am in minte :"imi place meseria asta...chiar primesti lucruri pe gratis...oare presedintele ce lucruri va oferi?:))"..imaginatia e prea bogata...nu ma pot hotari...
...Am ajuns in prezent, continui sa ma bucur de bunatatile mamei cu portofelul gol enervandu-ma asteptand tramvaiul spre facultate.
Astept ploaia de examene...numita "sesiune"...care sper sa aiba un happy ending...
Studenta raman...stiri continui sa fac..examene continui sa practic...zambete continui sa ofer...

3 comentarii:

  1. super blogu;)felicitari...data viitoare o sa cumparam mai multe suluri de hartia igienica sa iti ajunga si tie ok?...;)M, W si K te iubesc...>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. welll, uite cine are blog, si inca unul dragut, bafta la blogarit :)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos ...imi place.....la mai mult....;)

    RăspundețiȘtergere